tag:blogger.com,1999:blog-2792762015872722357.post7330695278170234453..comments2024-02-08T21:07:00.921+01:00Comments on Chaffeys blogg: Om å markedsføre i mørketPaul Chaffeyhttp://www.blogger.com/profile/07485065576984242593noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2792762015872722357.post-51824907382674377102013-01-02T09:48:24.601+01:002013-01-02T09:48:24.601+01:00Selv uten markedsføring er det heldigvis mulig for...Selv uten markedsføring er det heldigvis mulig for mikrobryggeriene å lykkes i Norge i dag. Mens de store sliter med salgstallene sliter mikrobryggeriene med å få produsert nok øl. <br /><br />Og i går åpnet Ølportalen (http://olportalen.no). Et journalistisk nettsted 100% dedikert til øl.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2792762015872722357.post-16915701975512667522012-12-28T17:39:10.363+01:002012-12-28T17:39:10.363+01:00Myndigheitene har gjennom alkoholpolitikken gjort ...Myndigheitene har gjennom alkoholpolitikken gjort sitt beste for å ta livet av norsk øl-kultur. Det er sjølvsagt gjort i beste sosialpolitiske meining, men resultatet har vorte eit fattigare Norge med vekt på kvantitet framfor kvalitet.<br /><br />Heldigvis er det mykje som tyder på at dette er i ferd med å snu, trass i alkoholpolitikken. Vinmonopolet ser endeleg ut til å ta det ansvaret som følgjer med omsetning av øl med meir enn 4,75 % alkohol. Framveksten av mange små bryggeri og stadig større utval av spesialøl er flott å sjå, noko eg har skrive om på min eigen blogg, http://sveino.blogspot.comSvein Øhttps://www.blogger.com/profile/12597512401374650610noreply@blogger.com