fredag 30. januar 2015

Thåström: Kom med mig

Når folk har spilt i band og gitt ut plater siden 70-tallet og nærmer seg 60 år, og nekter å gi seg, ville det ikke vært så rart om energien og kreativiteten sank litt. Men som jeg også har vært inne på her på bloggen tidligere så ser ikke det ut til å gjelde Joakim Thåström. Jeg synes mye av det han gjorde på 70- og 80-tallet var bra, og det var et viktig soundtrack til min ungdomstid, men det han har laget de siste årene er enda bedre. Og det tar visst ikke slutt heller. For noen dager siden kom en ny singel som heter "Kom med mig", og som også er på YouTube med en musikkvideo regissert av Amanda Ooms:



Og så er det varslet at det 11. februar kommer et nytt album som heter "Den morronen". Jeg gjenoppdaget Thåström på iTunes i 2009 da jeg trodde han hadde gitt seg for flere år siden og det plutselig dukket opp et nytt album der og har blitt positivt overrasket over det han har gitt ut og gjort siden. Ikke minst en flott konsert på Operataket.i 2012. Det blir spennende å se om han klarer det igjen.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar